موزیک باران

موزیک باران ، موزیک بارون ، رادیو باران ، رادیو بارون ، صدا باران ، صدا بارون ، آهنگ باران ، آهنگ بارون ، باران ، بارون ، نم نم باران ، نم نم بارون ، باران آوا ، بارون آوا ، رادیو باران ، رادیو بارون ، آوای باران ، آوای بارون

موزیک باران

موزیک باران ، موزیک بارون ، رادیو باران ، رادیو بارون ، صدا باران ، صدا بارون ، آهنگ باران ، آهنگ بارون ، باران ، بارون ، نم نم باران ، نم نم بارون ، باران آوا ، بارون آوا ، رادیو باران ، رادیو بارون ، آوای باران ، آوای بارون

سایت دانلود آهنگ جدید
سایت دانلود موزیک جدید
آهنگ جدید
موزیک جدید

بایگانی
شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

حمید عسکری آهنگ اسمم هنوز روته

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید عسکری به نام اسمم هنوز روته

( ترانه : کاظم عباسی / آهنگ : حمید عسکری / تنظیم : پوریا حیدری )
( پیشنهاد ویژه برای دانلود )
( رسانه فرهنگی بارون آوا با حضور بهترینها )
( متن آهنگ + پخش آنلاین + کد آهنگ برای وبلاگ )

آهنگ جدید حمید عسکری به نام اسمم هنوز روته . دانلودآهنگ جدید حمید عسکری به نام اسمم هنوز روته ، بارون آوا baroonava.com


متن آهنگ جدید حمید عسکری به نام اسمم هنوز روته :

تو این کوچه خیابونا منو با دست نشون میدن

آخه این آدما هیچ وقت منو بی تو نمی دیدن

چی میشه فکر من باشی بگی حال منو داری

تو حتی خودت و یه شب به جای من نمی ذاری

بیا برگرد دیوونه یه دنیا باهات حرف دارم

میگن دیوونه شم شاید میگن مشکوکه رفتارم

تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه

خودم و دست می ندازم میگم اسمم هنوز روشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری به نام اسمم هنوز روته

♫♫♫♫♫♫

مهم نیست واسه من اصلا کی داره از تو چی میگه

خودم خوب اینو فهمیدم نمی رسم به تو دیگه

یجورایی خودم دیگه دارم می ترسم از کارام

بیا برگرد دیوونه میگن مشکوکه رفتارام

بیا برگرد دیوونه یه دنیا باهات حرف دارم

میگن دیوونه شم شاید میگن مشکوکه رفتارم

تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه

خودم و دست می ندازم میگم اسمم هنوز روشه


برای دانلود روی گزینه Download مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As یا Save Link As را بزنید

لینک مستقیم :

«آهنگ جدید حمید عسکری به نام اسمم هنوز روته ...»

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی